Pe scurt, legătura cu un operator relații clienți Vodafone a devenit aproape imposibilă (cei care au încercat acest lucru au constatat asta). Astfel după introducerea apelului cu taxă la *555, comunicarea în mod gratuit, la numărul *222, cu operatorii Vodafone a devenit „greoaie”.
Comunicarea cu operatorii Vodafone este posibilă astfel:
- – după apelarea *222;
- – ascultarea robotului Andreea, în momentul în care se pot selecta (tasta) opțiunile acestuia;
- – se introduce codul scurt 2501 și robotul va direcționa apelul către un operator.
Vodafone: *222 + 2 5 0 1 (valabil dacă în ziua curentă s-a mai efectuat minim un apel la *222)
La primul apel efectuat în ziua curentă la *222, Andreea (robotul Vodafone) solicită opțiunea pentru marketing…
Acest lucru se anulează cu tasta 2.Prin urmare la primul apel la *222 codul care trebuie introdus pentru a ajunge la un operator uman, este:
Vodafone: *222 + 2 2 5 0 1
NU SUNTEM VODAFONE !!!
Oricăt de ilogic pare mesajul, este mare nevoie de el aici…
Website-ul oficial al Vodafone este www.vodafone.ro
PROCEDURA CORECTĂ DE CONTACT (GRATUIT) CU OPERATOR UMAN VODAFONE DE PE UN NUMĂR CU ABONAMENT (NU E VALABILĂ DE PE CARTELA REÎNCĂRCABILĂ!) ~ verificată azi, 12.11.2024 ~
A) Pe scurt:
*222 + 1 + 1 + rostiți „legătură operator” + rostiți „legătură operator” + rostiți „altceva” + 2 + 4 + 5 + 0
B) Detaliat:
– formați *222 și așteptați să răspundă robotica Andreea; imediat cum va spune „Bună, sunt Andreea”, apasați tasta „1”;
– robotica va face o pauză de cca. 1 sec, după care va „cânta” din nou piesa cu „Bună, sunt Andreea”. Apăsați (din nou) tasta „1”;
– robotica va spune ceva cu „Te ascult” ; imediat după, rostiți „legătura operator”;
– robotica va încerca din răsputeri să vă convingă să utilizați opțiunile prestabilite, miorlăind pervers să-i acordați încredere și propunându-vă diverse combinații, doar-doar să nu ajungeți la operator. Nu vă lăsați păcăliți, ci rostiți din nou: „legătura operator”;
– robotica o să vă toarne o serie de opțiuni. Ignorați-o. Ultima opțiune pe care v-o propune este „altceva”. Rostiți cuvantul „altceva”;
– robotica o să zică OK și o să vă anunțe că vă transferă în meniul cu taste (încercând totodată să vă propună să formați *555, număr taxat cu 1.5 EUR/min). Ca să rămâneți la serviciile roboțelei, apăsați tasta „2”;
– robotica o să vă cicleze căteva meniuri. N-o bagați în seamă și apăsați după fiecare propunere (fără să ascultați ce răspunde) următoarele taste: 4, 5;
– aici, o să auziți robotica spunând ceva de deblocare PUK/PIN; apăsați tasta „0”;
– robotica o să-i dea cu mesajul „vă informăm că se înregistrează”…, apoi o să vă transfere apelul către un operator. După noroc, vă va raspunde din primele apeluri, sau veți avea de așteptat.
Cam asta e.
Mulțumim în numele tuturor, pentru mesajul foarte detaliat și la obiect!
Vreau să recuperez acest nr 0733249918 Vodafone puteți sa mă ajutați la ori mă ajutat și am recuperat nr de la Orange
Bună ziua am probleme cu cartela Vodafone în apare doar apeluri de urgență și am băgat credit pe cartela ce se întâmplă cu cartela mea în puteți spune
Vodafone – legătura cu un operator – relații cu clienții (abonament):
Noul număr scurt pentru a intra în legatură cu un operator Vodafone (fără taxă):
Vodafone: *222 + 1 + rostiți „legătură operator” + rostiți „legătură operator” + rostiți „altceva” + 2 + 4 + 5 + 0 + 1
Bună ziua cum iau legătura cu un consultant Vodafone?
Cum vorbesc cu un operator urgent???!!!
Se pare ca nu reusim, aplicatie proasta care nu rezolva nimic.
Suntem mai multi care trecem la Orange!
De ce nu ma lasa sa introduc codul cartelei de reîncărcare la Vodafone.
Vreau un telefon cu avans zero cu număr.
Să vă fie ruşine pentru faptul că angajaţi numai lepre in cadrul companiei voastre, în special nişte deşeuri toxice ale vieţii cum e scheletul ăla carbonizat de Alexandru Dobrin. Un căcănar şi un bulangiu retardat care vorbeşte urât cu proprii clienţi în prorpria lor casă. De asta este el plătit de fapt? Pentru asta a fost numit el acolo în funcţie? Cine îi dă lui dreptul să jignească şi să judece clienţii în propria lor casă? De aia s-a ales praful de toată ţara asta. Din cauza faptului că sunt puse nişte scursuri de genul lui Alexandru Dobrin în nişte funcţii cu care n-au nici o legătură. O scârbă de om, foarte recalcitrant şi neprietenos. Aşa scrie în contractul lui de muncă că trebuie să se comporte cu clienţii?
Ma intreb cum poate supravietui o companie ca si Vodafone in Romania. Erori in sistemul informatic sunt prezente la tot pasul. Este imposibil de rezolvat orice fel de eroare a serviciilor companiei, inclusiv cele de facturare. Singurul canal de comunicatie este email. Raspunsul la sesizarile prin email se reduce la un mesaj automat oferind un numar de inregistrare al sesizarii si promisiunea ca un agent „te va contacta”. Nimic insa nu se intimpla.
Este imposibil sa contactez din strainatate telefonic un agent Vodafone. Interfata Tobi este jenant de puerila si nefunctionala. Ma intreb daca nu exista in Romania un organism guvernamemtal care sa protejeze consumatorii de comapnii care desconsidera clientii si ofera servicii necorespunzatoare. Este imposibil sa afli cine este CEO-ul sucursalei Vodafone din Romania, sau sa te adresezi unui factor de decizie din conducerea sucursalei Vodafone RO.
Exista, opc pers fizice și instanta pers juridice.
Buna ziua, am primit un mesaj ciudat de la Vodafone ca „La data de 2024-01-14 ai consumat 1 pachet de 10 SMS grupa 1 international cu pretul de 0.84 euro fiecare. Te informam ca fiecare pachet suplimentar este 0.84 euro.”
Dar nu stiu de unde au scos datele astea inventate! Nu am avut avut nicio convorbire pe international! Am sunat si la 222, dar nu este niciun operator uman! Este doar robotul Vodafone!
Bataie de joc fata de clienti! De ce nu se (auto)sesizeaza ANPC?????
A patit si colegul meu, probabil ai Iphone, si operatorul a spus ca din cand in cand se conecteaza la centru de
mesaje din Anglia de aceea acest cost suplimentar.
Cum aș putea să obțin factura VDF613241303/2024 | 08 dec. – 07 ian. Cod client 272299720 pe care am plătit-o dar n-o pot descărca? Poate mi-o trimiteți căci am optat pentru factura electronică dar nu știu de ce VODAFONE uită să o trimită. Acest lucru nu este normal. Clientul trebuie să aibă acces la datele facturii.
Buna ziua mă puteți ajuta am cumpărat o cartela Vodafone cu număr și nu merge.
Buna ziua, cum iau legatura cu un operator online?
Cea mai spurcata companie este Vodafone. In decursul anilor, de cate ori am dorit sa vb cu un operator nu am reusit, raspunde un rahat de robot care mai rau te ameteste, nu te directioneaza unde trebuie, totul e facut in bataie de joc. Rusine sa va fie!
Corect, mai rau te iau la rost dispecerii si iti inchid telefonul in nas, asa oameni trebuie tinut acolo parca ei is patronii si ei imi platesc facturile la zi.
Si eu am 5 zile cosecutiv in care incerc sa obtin legatura cu departamentul rezilieri… am facut cerere scrisa de reziliere au primit-o insa spun ei trebuie sa ma sune cineva de la ei… eu am fost in Germania si cartela a fost inchisa… acum am vorbit cu Tobi si dupa cu un angajat pe wstsapp in care am spus ca vreau sa reziliez… in fiecare zi ei spun ca m-au sunat dar nu am vrut sa
raspund… minciuni ordinare… acum concediu este gata si o sa arunc la gunoi cartela lor infecta…
Vodafone – legătura cu un operator – relații cu clienții (abonament):
Noul numar scurt pentru a intra in legatura cu un operator Vodafone:
Vodafone: *222 + 1 + rostiti „legatura operator” + 4 + 5 + 1
FUGITI DE HOTII DE LA VODAFONE!!
SUNT CEA MAI REA COMPANIE DIN ROMANIA!
NU POTI SA IEI LEGATURA CU NIMENI PENTRU HOTIE SAU RECLAMATII.
TRIMITI MAIL ATÂT!!!
DE ASTA OPERATORII DIN AGENTII FURA SI ISI BAT JOC DE CLIENTI CA NIMENI NU LE POATE FACE NIMIC!!!
Am primit o factura de 900 lei pentru trei telefoane, date de la aeroport in UK London.
Nu reușesc să vorbesc cu un operator.
Am făcut un 2 abonamente de 35 de lei în iunie și de atunci îmi vine ba 90 ba 80 de lei, factura, niciodată 70 cum s-a stabilit costul abonamentului. Dacă vrei sa cauți sa te lămurească cineva, vorbește cu robotii ori cu un incult de angajat de al lor. Mi-e scârbă de rețeaua asta și nu știu cum sa scap de ei.
Am primit 11.25 euro pentru un telefon dat in UK. Tariful e de 1.25 euro pe minut… enorm…
Am solicitat închiderea abonamentului și nu am primit un raspuns
La fel am pățit și eu. Romania este sat fără stăpâni în care hoții sunt fericiți păziți de hoți politici.
Sunt forte supărat pe Vodafone fiecare nu a dorit să îmi amine și mie abonamentul o lună acum să plătească Andreea și Tibi ei să îl plătească ok
Ceaaaa mai de necalitate rețea posibilă din România! In fiecare lună îmi bagă la factura cate 30-40 de lei in plus pentru nimic….
Cum se poate așa ceva. Și sa iau legătura cu ei sa îmi explice de ce nu pot ca intervine Andreea.
…. Este imposibil sa iei legătura cu un operator … jalnica rețea de telefonie și numai zic de cablu + internet … numai am cuvinte
DA,au ajuns cea mai jalnica retea de telefonie, pun bani in plus la factura nu stiu din ce motiv, nu poti lua legatura cu operatori la *222,
trebuie mers la magazin personal oare?
Am sunat si la *555 care se taxeaza cu 1.25 euro si m-au lasat balta, mi-a raspuns cineva, mi-a cerut ultimele 4 cifre din cnp si nu mia mai vorbit nimeni, pana a intervenit acelasi robot si nu mi a raspuns nimeni la intrebare, pana sa inchis, nu am cuvinte…
Degeaba mergi in magazinele lor, au angajati care parca vin direct de la taraba din piata, prosti, rau voitori si obraznici. Nu mai departe de ieri sefa unui magazin din bucuresti m-a facut isterica in timp ce tipa la mine.
Venisem sa spun ca am reincarcat pe 30 si pe doi nu mai am credit desi nu am sunat pe nimeni.
Tovarasa MIHAELA STAN e persoana.
Am pierdut mai toată ziua ca sa pot lua legătura cu un operator uman.
Dupa descrierea defecțiunii mi se spune ca trimit echipa pe banii mei.
Cum se poate asa ceva??În cazul în care îmi vor face asta,voi anula toate abonamentele familiei și voi trece la Oringe.Nu este defect tv.,pur și simplu nu ma descurc cu tehnica,ei trebuie sa verifice și sa facă setările necesare și nu pe banii mei.
Factura pe 02.01.2024 este f.f. mare.
De ce este așa mare factura?
Factura pe 02.01.2024 este f.f. mare
Am încărcat cartela de telefon de 3 ori de pe aplicația my vodafon al telefonului și mi-a luat bani dar minutele din oferta de 5 euro….încerc sa iau legătura cu ei dar îmi răspunde robotul ?
Tare mesajul ala cu nu suntem Vodafone, dar după ce am citit comentariile de mai sus, am inteles perfect 🙂
Unii sunt prăjiți rau de tot….
Nu mai pot lua legătura cu niciun operator, am vrut să văd și eu desfășurător al facturii, au băgat un robot care nu m-a lămurit cu nimic.
Un sistem foarte prost la Vodafone si nu numai…,ei cand au nevoie te suna direct pe numarul tau dar cand tu ai nevoie de ei, e foarte complicat si necesita multa rabdare.
Pot face o portare în rețeaua Vodafone și la cartela?
da
Mi-e foarte cald
Începând cu 1 ianuarie voi renunță la 5 abonamente din următoarele cauze:
– Nu imi trimiteti facturile pentru mine si Sofronie Rodica (mama).
– Am luat legătura foarte greu cu un consultant – deși am cerut echipa pentru reinstalare cartela și funcționare blocata a programelor, am
fost informata ca echipa se v-a deplasa pe banii mei (50 lei deplasarea plus factura pentru remedierea disfunctionalitatilor).
– Acces greoi la un consultant.
Dezbracati-va, doamna !
Am activat roamingul pentru 10€ si pentru 3 saptamani vine factura de 400 lei. Niste nesimntiti nici macar nu raspund la urgente
Vând cărbuni 100 românești
Vreu sa vb cu un consultant vodafon
sunati_ma 0722268926
nu functioneaza asa :)))))
am reziliat contractul din septembrie 2022 dar ma suna mereu pentru achitarea facturilor.am primit mesaj de la ei ca incepand cu data de …se reziliaza, am predat echipamentul dar nimic. cu operatorul…numai robotul andreea. trebuie sa facem ceva…protectia consumatorului?
Salut.Am sunat azi la multe numere de telefon Vodafone fiindcă vreau să închei contractul tv cablu din Romania eu locuind în afara țării.Am vorbit cu andreea dar nici un rezultat. I-am scris msj.asistentului toby dar la fel nici o soluționare.Cred că va trebui să fac plângere la protecția consumatorilor. Sunt dezamăgit de Vodafone!
ATENTIE
Sunati la 0372 022 222 – parcurgeti pasii doriti, dar dupa pasul cu introducerea codului de client vine
prima CAPCANA. Robotul va cere 1 pentru reascultare si 9 ca sa mergi la meniul anterior. Ca sa
confirmi ca ai introdus corect codul, trebuie sa astepti 10 secunde. Asa ei inteleg ca tu esti de acord si
tu treci in felul asta de prima CAPCANA.
Dupa asta, vine a doua CAPCANA, cand iti spune cat ai de platit si iti cere sa 1 confirmi plata, 2 sa
amani plata (ei stiu sigur ca tu nu pentru asta ai ajuns atat de departe pe fir, dar ai rabdare). Asa ca aici
mai trebuie sa astepti inca 10-15 secunde (dupa ce iti da optiunile), ca sa treci la meniul urmator, cel cu
REZILIERE CONTRACT… etc.
Dupa ce ai trecut de cele 2 CAPCANE, poti sa intri in contact cu un operator si sa le spui problema ta…
sau a lor.
O zi buna
multumim!!! pt. rabdare…
Cum pot vb cu un operator Vodafone?
Răspunde numai robotul Andreea…
Odată la 2 luni factura mamei mele nu îmi este trimisă pe email așa cum am stabilit și pierd timp să le atrag atenția. Incompetență, dezinteres față de abonat, nu respectă înțelegerile.
Am primit factura majorata impotriva vointei mele si vreau sa renunt la abonament!
Nu pot sa cred ca eu vin cu primul comentariu „la obiect”. MULTUMESC! Foarte util articolul. M-am chinuit foarte mult sa prind un om viu la serviciul clienti si abia cu ajutorul vostru am reusit.
Urgent vreau sa discut cu un operator… incerc de foarte mult timp si nu reusesc, este vorba despre factură, va rog 0724085447 nr meu de contact.
Multumesc!
Pentru a întra în legătură cu un operator, tastați CNP + NUMĂRUL DE TELEFON
Va rog sa-mi trimiteti factura pt. Fix, TV si internet, Ganja Ion, la adresa ionganja@yahoo.com.
Tel.0721422440
Nu stiu de ce pe aceasta trebuie s-o cer in fiecare luna. Factura de abonament la mobil o
primesc. Multumesc!
Ma izbesc de aceeași problema, nu trimit facturile la timp și uneori deloc.
Neseriozitate, incompetenta.
Buna ziua am nevoie de ajutorul dumneavoastră am plecat în germania și nu mi-am activat romingul pe cartela Vodafone puteți să îmi activați romingul nu pot vb cu familia deloc că nu am semnal va rog din suflet acesta e Nr de tel 0799594443
Multumesc!
Buna seara vreau sa iau și eu legătura cu un operator cu fac un prieten vrea sa activeze roming pe cartela și nu merge cu fac sa iau legătura cu voi că nu merge
Vreau sa vb cu cineva de la Vodafone
CUM IAU SI EU LEGATURA PT O PORTARE 0738617824 NR DE CONTACT, PT PORTARE E ALT NR
Nu va suparati. Ce faceti voi nici UPC nu a facut asa ceva. De saptamani nu merge cum trebuie imaginea de la televiziune. Am sunat dar nu raspunde nimeni. Un film nu poti sa vizionezi. Imaginea scartaie se intrerupe. Am vrut sa iau legatura cu un operator dar toti sunt ocupati. Platim degeaba abonamentul. Nu vorbesc de o zi sau doua ci saptamani inregi.
Bună.. sunt pe retea Orange cartela și as dori sa ma transfer cu același nr de telefon la Vodafone cartela liber .se poate?aveți oferte mai bune și un semnal excelent
Sunt iște hoți, plătești facturi și ei spun ca de fapt nu au ajuns banii la ei, ii urăsc, numai probleme mi-au creat.
Sunt intr adevăr niște jeguri cei care „conduc” aceasta rețea.
Am și eu probleme, as face orice sa scap de râile astea de la Vodafone.
Buna ziua,
Va rog, sa sune un operator la 0727042120, este o persoana cu nevoi speciale, a incarcat telefonul in 28.05.2022 cu 5 euro, astazi 30.05.2022 tot cu 5 euro, va rog sa o ajutati sa isi activeze optiunea. Numele ei este Petcu Zinca.
Multumesc anticipat,
Anisoara.
Domnii/Doamnele de la Gno.ro NU SUNT VODAFONE. Nu va mai dati detalii personale, nr de factura sau numere de telefon pe aceasta pagina ca nu au cum sa va ajute. Acest articol a fost scris in speranta ca va va fi de ajutor informatia, dar EI NU sunt Vodafone si nu lucreaza cu Vodafone.
Riscati sa fiti pacaliti de oameni rauvoitori care va vor tepui si va vor lua bani chiar cu voia voastra.
Sunati la Vodafone sau mergeti in magazinele fizice. Nu va mai oferiti datele personale pe gratis pe internet.
Sa-ti dea D-zeu sanatate ca fara articolul tau nu cred ca ajungeam in viata asta la operator! Multumiri maxime 🙂
Also, comentariile sunt halucinante, aparent lumea chiar NU intelege ca aici NU e Vodafone :))
Confirm si eu.
M-a salvat de nervii pe care i-am consumat asteptand sa dau de un operator!
FUNCTIONEAZA!!!
Vodafone – legătura cu un operator – relații cu clienții
Noul numar scurt pentru a intra in legatura cu un operator Vodafone:
Vodafone: *222 + 1 2 2 5 5 (valabil dacă în ziua curentă NU s-a mai efectuat minim un apel la *222)
Vodafone: *222 + 1 2 5 5 (valabil dacă în ziua curentă s-a mai efectuat minim un apel la *222)
Bună, am unele neclaritati la plata facturilor latelefonie fixă, internet și tv.începând cu luna octombrie 2021.Am efectuat următoarele plăți:
-29.10.2021 – 63 lei,
-25.11.2021 – 63 lei,
-22.12.2021 – 65 lei,
-04.01.2022 – 63 lei,
-20.01.2022 – 63 lei,
-21.02.2022 – 63 lei,
-20.03.2022 – 63 lei.
Plati confirmate prin email în fiecare lună, iar prin extrasul de cont de la banca unde am contul apar transferați către wodafon. De unde apar diferențele?
Rog răspuns urgent. Nu voi plati nici o factură până la rezolvarea cazului, cu riscul de a suporta toate consecințele.
Daca ai o cartela la liber e teapa vieti ai oferte de 28zile deci incarci ca prostul de 13 ori pe an, in local de 12,
Mi-ați oprit abonamentul dar am lățit suma de
suma de 411 lei
La fel am pățit și eu…
Buna ziua vreau sa fac un abonament
Pentru mai multe detalii va rugam sunați la noul număr pentru ralatii cu clienți 112
Sub nicio forma la Vodafone, plătești facturi și te trezești cu telefonul închis ca nu l-ai plătit!!!
Buna ziua vreubsa fac un abonament
Buna ziua,
de scurt timp nu mai pot primi sau da telfoane, desi am credit pe cartela prepaid.
cine ma poate ajuta ~~~~..nu mai vad cine ma suna…toti apar cu ,,NECUNOSCUT…./…..CE POT FACE
Bună ziua sunați la 112 pentru a bloca apelurile cu număr necunoscut!
Am primit o factura de la firma voastra pe numele SCOALA GIMNAZIALA LUCIAN BLAGA, JIBOU, JUDETUL SALAJ.
Noi nu avem contract cu voi!!!!!
Va rugam sa faceti factura storno!!!!
Buna seara Dl.Director al VODAFONE
Acum am observat mesajul dumneavoastra si ca urmare am trimis Factura pe Oct.-Nov.2021 asa cum ati cerut si alaturat email cu Chitanta de plata, pentru o suma cu care nu sunt lamurita.
Confirmati primirea emailurilor si astept vesti de la dumneavoastra pe diaconescu_florentina@yahoo.com
Buna ziua, vreau sa mi se activeze la abonament optiunea de trimitere sms. nr de telefon . Va scriu pe aceasta cale deoarece de zile intregi tot sun la vodagone sa pot vorbi cu un consultant uman dar nu mi se face legatura cu niciunul.Intra doar tobotul Andreea si nu pot rezolva ce ma intereseaza fin optiunile robotului.
As dori si eu sa stau de vorbă cu un operator vodafone
Ma interesează dacă poate cineva din shop-
ul dvs sa îmi instaleze pe noul meu telefon
(Huawei p40 lițe) Google Play
Bună ziua!
Vă rog sa trimiteți factura pentru luna octombrie la emailul :scoalagenerala_ungra@yahoo.com!
Va rog sa imi spuneti ce inseamna „servicii utilizate” inscrise pe Factura de plata din luna trecuta ? Pentru ca in sfarsit m-a ajutat cineva cunoscator sa intru si sa vad factura. Imi puteti scrie pe email. Ma ajutati ca sa inteleg despre ce este vorba ? Multumesc.
Buna ziua VODAFONE,
Astept facturile dumneavoastra detaliate pe format hartiie A4, pentru luna trecuta si pentru luna aceasta, pe emailul meu diaconescu_florentina@yahoo.com pentru a putea sa le achit.
Multumesc pentru intelegere.
Florentina Diaconescu
VODAFONE !?!
Bunaaa… asteptam sa imi trimiteti factura de plata detaliata on-line pe email sau in plic !
Este posibil ? Eu am rabdare si astept factura pentru telefonie mobila abonament, de la VODAFONE, pentru ca facturile detaliate pe luna trecuta si luna in curs mi-au fost trimise imediat pe email, de echipa de la UPC si sunt corecte. Factura de la VODAFONE cu datele corespunzatoare nu a aparut inca. Trebuie sa imi aduceti justificari corecte pentru suma de 140 lei in plus adaugata la abonament. Este o situatie delicata. Haideti sa o rezolvam impreuna. Daca ma sunati pe mobil, desi a fost restrictionat, va rog lasati sa sune mai mult ca sa pot ajunge la telefon, pentru ca ma deplasez cu mare greutate.
De nu voi renunta la abonament. Si se pare ca nu voi fi singura… in astfel de momente.
Florentina Diaconescu
Buna seara VODAFONE !
Confirm primirea facturii pentru Serviciile FIXE si TV. Multumesc !!
As dori sa imi trimiteti si factura pentru Serviciu mobil la VODAFONE. Eventual si cu explicati cu privire la suma in plus de 140 lei. Eventual si datele de contact ale celui care revendica aceasta suma, pe care eu nu o cunosc. M-ati ajuta ca sa lamuresc lucrurile. Nu pot accepta plati facute oricui le revendica, fara sa mi se arate motivele obiective.
Nu doresc sa fiu victima unor inselatorii, iar VODAFONE sa fie la mijloc, neavand nici o legatura. VODAFONE isi ocroteste abonatii, dand dovada de seriozitate in tot ce face. Daca se lamuresc lucrurile, voi achita tot ceea ce imi revine in mod corect.
Astept factura pentru telefonul mobil
Florentina Diaconescu, 0736123260, Constanta
Buna ziua VODAFONE ! Am o rugaminte, de a ma contacta un operator, pentru a ma lamuri de ce la factura de la telefonie din 23.10.2021 cu seria 470427039 si cod client 236337296 apare de plata suma de 205,07 lei. Pe langa plata abonamentului lunar de 65 lei, imi apare in plus suma de 140 lei de plata. As vrea sa mi sa spuna daca VODAFONE imi pretinde aceasta suma, sau cine este persoana fizica sau juridica, firma care imi pretinde aceasta suma enorma, fata de care solicit datele de contact al acesteia. Imi doresc sa ii contactez si sa lamuresc aceasta problema. Vreau sa stiu ce reprezinta suma de 140 lei… poate este mai putin, poate este o gresala… V-am contactat telefonic si imi raspunde robotul… dar nu m-a contactat nici un operator. Mi-ati restrictionat telefonul mobil pentru neplata, desi abonamentul l-am platit la zi, ramanand diferenta de plata pentru care am solicitat detalii… si nu va mai pot contacta, Va este asa de greu ca sa ma contactati prin intermediul unui operator !?! Dupa clarificarea situatiei, inteleg sa achit sumele ramase datorate… sau mi se vor anula, dupa caz.
Dar nici nu pot accepta orice pretentie de a le plati, pana nu cunosc despre ce persoana este vorba, motivul, prestatia lor, conditiile, etc.
Astept un raspuns de la VODAFONE prin operator.
Sa ma iertati, dar nu doresc sa am parte de o „dictatura a robotilor” !
Florentina Diaconescu, 0736123260. din Constanta.
Buna ziua VODAFONE ! Am o rugaminte, de a ma contacta un operator, pentru a ma lamuri de ce la factura de la telefonie din 23.10.2021 cu seria 470427039 si cod client 236337296 apare de plata suma de 205,07 lei. Pe langa plata abonamentului lunar de 65 lei, imi apare in plus suma de 140 lei de plata.
As vrea sa mi sa spuna daca VODAFONE imi pretinde aceasta suma, sau cine este persoana fizica sau juridica, firma care imi pretinde aceasta suma enorma, fata de care solicit datele de contact al acesteia.
Imi doresc sa ii contactez si sa lamuresc aceasta problema.
Vreau sa stiu ce reprezinta suma de 140 lei… poate este mai putin, poate este o gresala…
V-am contactat telefonic si imi raspunde robotul… dar nu m-a contactat nici un operator. Mi-ati restrictionat telefonul mobil pentru neplata, desi abonamentul l-am platit la zi, ramanand diferenta de plata pentru care am solicitat detalii… si nu va mai pot contacta,
Va este asa de greu ca sa ma contactati prin intermediul unui operator !?!
Dupa clarificarea situatiei, inteleg sa achit sumele ramase datorate… sau mi se vor anula, dupa caz.
Astept un raspuns de la VODAFONE prin operator.
Sa ma iertati, dar nu doresc sa am parte de o „dictatura a robotilor” !
Florentina Diaconescu, 0736123260. din Constanta.
Sunt niște profitori, la fel pățesc și eu
Buna ziua am plătit abonamentul pe 31/08/2021
dar încă nu s-a deschis cartela cu serviciile
necesare…date mobile si minute.va rog sa îmi
spuneți dece…ma aflu în străinătate Grecia și
am.activat roaming.
BUNA ZIUA , DE CE VA BATETI JOC DE MINE , ATI TRIMIS FACTURA DE PLATA PE DATA DE 17.07.21 , SI
AZI ESTE IN 13.08.21 , EU PRIMESC PENSIA PANA PE 20.08.21 , MIAS BLOCAT TELEFONUL LA CONVORBIRI
, DE CE , CA SANT CORECT , AM O SINGURA PENSIE DE 1300 LEI , NU AM ALT VENIT , NU AM FAMILIE
CA AU MURIT , DORESC SA MA DEBLOCATI URGENT , SA IMI INTRA PENSIA PE CARD , SI PLATESC ,
SANTETI NISTE NENOROCITI , EU MAI MULT STAU IN SPITAL , NU POT SA DAU UN TELEFON , SA IMI
ADUCA MEDICAMENTELE DE BUCURESTI CA SANT BLOCAT , SA FITI BLESTEMATI , CA VA BATETI JOC DE
MINE .
Sunt niște profitori, la fel pățesc și eu.
Profitori, vor doar bani! Sa le fie rușine.
Își bat joc de oameni!
Vreau să reziliez contractul cu numărul aceasta.
Aștept să mă sunați, am luat legătura cu operator vodafon și mi se spune că voi fi sunata. CÂND Am cerere depusă de pe 2 IULIE cât trebuie să aștept.
Ma chinui sa întru în legătură cu un operator dar nu reușesc!
Vodafone o companie intepenita in trecut.
Activeaza cartelele in 7 zile de la semnarea contractului
Contractul se semneaza cu pixul si se stampikeaza cu stampila. Ei nu stiu de semnatura electronica
Doresc sa reziliez contractul,cod client 3274304-1.Am incercat sa trimit mesajul catre Vodafon dar este imposibil de
realizat.
Buna ziua, am reinoit contractul cu d.voastra ,telefonie ,cablu,internet ,telefonic ati spus ca pretul este 68 ron ,dar
factura a venit 75 ron,abonamentul este pe numele tatalui meu,Radu Gheorghe ,nr.telef.0244486941,vreau sa stiu de
unde provine diferenta sau de ce nu sunteti corecti?
Am plătit factura dar mi-au fost
restricționate apelurile
doresc sa blochez un sim ,mi s-a furat tel
Cel mai penibil sistem din lume, felicitari vodafone pentru nimic, sunteti o gluma proasta
Doamne ,cand vad cati CRETINI sunt pe lumea asta ,mi-e frica sa mai ies pe strada..
BA,99 % din comentatori NU ar trebui sa aiba dreptul la un telefon.De vot ,ce sa mai zic.De aia suntem unde
suntem.Jalnic.Viitor de aur tara noastra are !
Ahahahahaha și eu acum citeam mesajele amuzant câți idioții!
Rusine sa va fie , nu poti contacta tel nici un orerator , in ciuda faptului ca sunt cu plata la zi primesc mesaje ca voi fi deconectat , am demonstrat cu mesjul de confirmare de la vODAFONE dar tb sa vin si cu un extras de la banca pt a demonstra aceasta plata . De kkt !!!!
Bna seara!
Solicit o oferta pentru un abonament Vodafone
Multumesc frumos!
O seara buna!
Robotul Andreea, ghidul Vodafone e cel mai
prost robot din România. Toate celelalte
companii care folosesc acest tip de
preluare a clienților, oferă și opțiunea
Operator/Consultant. Aici, „înțelege” ca
doresc sa vorbesc „cu un coleg” , dar sa
ofer informații, și când le ofer, mi le spu e
robotul, dar nu ce doresc, ci ce crede el. Ii
spun ca nu are opțiunea și ca vreau un
consultant, îmi spune sa merg la meniul d e
opțiuni, dar nici acolo nu exista opțiunea s a
contactez un consultant. Nu am pomenit un
serviciu mai prost.. Cineva a srit niște etape
la programarea robotului, și afectează grav
relația operator(Vodafone RO) – client.
Am plătit factura la internet ieri 19 ianuarie
2021 si nu mi sa dat drumul la internet
Buna ziua, este ireal ce se intapla , doresc sa iau legatura cu un operator si nu reusesc…. cum pot face acet
lucru???????? din cate vad aceasta problema este intampinata de toata lumea. Dv chiar nu va pasa de clienti sau care
este treaba?
Buna ziua,
Va rog sa-mi confirmati ca abonamentul cu nr.1506707/08.01.2021 este reziliat.
Multumesc,
Va rog Rezolvati neconcordanta dintre imagine si titlul emisiunii de pe burtiera tv la cinetronix
SUNTETI NISTE GUNOAIE .NU RASPUNDETI LA TEL,NU RESPECTATI PROGRAMUL LA MAGAZINE ETC.
VODAFONE ROMANIA SUNTETI O ECHIPA DE CACAT
nu sunt abonat vodafone. cum intru in contact cu un consultant. am incercat toate variantele si nu scap de robot
Buna ziua
Doresc sa fac o reclamatie sau o urmarire a unui nr de telefon care mi a furat banii de pe cardul revolut
Va rog daca puteti sa ma ajutati cu acesta. 0730408877
Sunt de acord
Sunt de acord cu oferta 3€
Doresc cu un consultant!
Am platit si nu am acces!
AM ACHITAT ASEARĂ O FACTURĂ LA
ABONAMENT VODAFONE SI NU IMI FACE
CONFIRMAREA IMI ZICE SA ASTEPT 48 DE
ORE PINA SE FACE CONFIRMAREA A SPUS
ANGAJATA DE LA VODAFONE.
Solicit codul de reziliere pentru numerele
de telefon conform cererii depuse la
magazinul Vodafone din Caransebeș pe
numărul de telefon 0748036735
eu am platit abonamentul meu in valoare de 80 lei, iar colegii de abonament nu,iar nr. de tel. a fost restrictionat. Cum
poate fi ridicata acesta restrictie ? am nevoie urgenta de telefon.
Bună ziua. Am și eu o rugăminte
la dumneavoastră, am fost la o
sucursala Vodafone din Brașov
sa închid abonamentul. Dar vreau
sa știu dacă s-au închis ambele
numere. Aștept răspunsul
dumneavoastră.
vreau sa vb cu un operator
vodafon, de 4 h ma chinui si nu
reusesc, tot robotul Andreea
vreau sa vb. cu un operator vodafon.suna ma .
LOCUIESC IN PLOIESTI SI SUNT UN PROASPAT ABONAT LA FIRMA DUMNEAVOASTRA ( 2 LUNI ) SI PINA ACUM NU MI-A VENIT NICI O FACTURA SCRISA, NUMAI MESAJ PE TELEFON.
VERIFICATI CE SE INTIMPLA. – MULTUMESC!
SICTI CA MA PLICTI
VREAU SA INTRU IN LEGATURA DIRECTA CU UN OPRATOR VODAFONE!!!!!!URGENTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
As dori sa stau de vorba cu un oprator vodafone!!!!URGENT!!!!!!!!!!
Buna ziua
Am fost client UPC.
Ati preluat firma. Imediat ati dublat pretul
abonamentului. Fara un contract semnat.
Dupa care am predat tot echipamentul primit de la
UPC. Si am platit tot ce am avut de platit.
Neavand echipament nu mai consum nimic de la
UPC-vodafon.
Dar in continuare trimiteti facturi.
Reclamatii telefonice nu pot sa fac la robotul
vodafon.
Aș dori să vorbesc cu un operator dar nu reușesc deloc , probleme cu telefonia mobilă ,mai exsact sunt numere de
telefon care nu mă pot suna ( număr inexistent ) vă rog aș dori remedierea problemei .
De ce am numărul suspendat pe
WhatsApp???
Buna seara, mi s-a dezactivat WhatsApp si
nu mai functioneaza. Cartela fiind
neincarcata de 3 luni, deoarece sunt in
afara tarii
Bună as dori sa știu care este
oferta la abonament în roaming
minute, internet și care ar fi
prețul abonamentului va
mulțumesc
buna ziua.nu se mai poate intra in
legătură cu operatorul vdf? apelul
nu se direcționeaza către niciun
nr.ba dimpotrivă la tasta nr 2 ți se
închide.pur si simplu.îmi doresc
un abonament nou
personalizat.multumesc
VREAU sa – mi activati romingul sunt in Germania si AM credit 5euro. Roaming of arts 4 Euro, iar
1 Euro sa ramana .ca si credit.pentru nr..de tel.0730510034.CU multumiri DIN Germania.
Am incercat toate modalitatile .
Ma pus sa astept 30 min si nimic
. Nu se poate asa ceva,e bataie
de joc !
Buna ziua incerc sa sun la dumneavoastră
dar nu merge ma puteti ajuta va rog
Buns ziua,
Am fost notificat ca in data 24.08.2020, 06:40:20 am consumat un pachet de 10 SMS
grupa1 international cu pretul 0,84 € fiecare.
Nu am transmis nici un mesaj SMS in strainatate si nu am primit nici un raport privind
numarul sau numele destinatarului respectivului pachet de 10 SMS-uri.
Care este explicatia? Cum se rezolva situatia ?
Suuuuper!!! Multumim mult, e o întreagă
aventură sa dai de ei.
Buna ziua.As dori sa iau legatura cu un
operator.Nu reusesc…
De ce nu putem lua legătura din străinătate cu vodafone, ni se inchid telefoanele, eu am sa reziliez contactele si am terminat, sunteți neseriosi. Am plătit din aplicație și îmi spuneți că restrictionati apelul.
Bună ziua. Acum 4 zile am solicitat blocarea numărului din cauză că
am pierdut telefonul. Între timp am găsit telefonul. Acum doresc
deblocarea lui. Nu pot trece mai departe de Andreea și nu pot să
finalizez convorbirea. Dacă ma poate suna un operator. Numărul
este 0784223377.Multumesc.
BUNA ZIUA, VREAU SA VORBESC CU UN OPERATOR SI NU REUSESC!
Buna seara mă numesc Gheorghe Mariana și
am și eu rugămintea de a mi se da drumul la
abonamentul care îl am sau daca se poate
confirma plata abonamentului care tocmai
am făcut-o mulțumesc.
Bună ziua vreau să vb cu un operator
Vodafone nu reușesc să iau legătura ei
sunați-mă urgent
Bună ziua, din greșeală am achitat
factura online de două ori, de doua
ori 360 lei.Mai pot să-mi recuperez
banii ?
Bună ziua mă numesc pomenea sunt clientul
dvs. De 11 ani în data de 11 iunie am vb cu
un operator care mi a făcut o ofertă dar în
schimb acum când sa emis factura mai am
trezit cu o suma imensa Cum intru în legaura
cu un operator va rog
Bună ziua. Nu reușesc sa
trec de Andreea
Bună ziua. Am plătit online
factura Vodafone și de azi
dimineață tot confirm plata și
nu îmi deschid telefoanele.
Buna ziua! Ma numesc Bran Mariana. Am platit factura Vodafone online (tel. mobil) pe data de 22.06.2020 dar am gresit si am platit-o in contul Vodafone telefonie fixa si tv. Se poate transfera plata in contul dvs corespunzator Vodafone sau ce se poate face pentru a se corecta eroarea ?
buna ziua,
Am platit factura pe luna mai si mi-ati restrictionat accesul .
Am apleta la *555 c/cost , mi-au promis rezolvarea situatiei, imediat dar din pacate au trecut deja 3 zile si nu s-a
rezolvat nimic .
Va rog frumos sa rezolvati situatia cat mai urgent astfel voi solicita rezilierea abonamentului.
cea mai josnica companie din toate , sper sa duca dreacu
Practic au creat imposibilitate de a lua legatura cu Relatii Clientii…penibil si rusine
Subscriu!
am sunat de cateva ori la*555 le trebuie multe minute sa te indentifice :)) te jefuiesc pe fata se prefac ca-ti
rezolva problema si la factura urmatoare ce au vrut sa-i fure ti-au scriso la plati restante cu penalitati
bineinteles,,,oribil si nimeni nu ia masuri ..abia astept sa-mi expire contractul sa scap de vodafon companie
marsava si nonprofesionala….
buna seara,ca intodeauna de cind ati preluat UPC tot necazuri am ,mentionez ca sint la zi cu
platile dar surprizele neplacute tot continua,de la pasti incoace tot felu de intreruperi si
probleme cu reteaua tv si internet,ati distrus reteaua facuta de UPC , care a fost printre cele
mai bune pe piata,sinteti de tot risu,
Doresc sa-mi confirmati ca abonatul Gavula
Stere nr 0734702567 este la zi cu plata
facturii.Eu Gavula Elena am platit factura
emisa in 27 mai in 12 iunie 2020 dar nu am
pus corect cod client 235500439!
Astept un raspuns.
Va multumesc!
De ieri dimineață incerc sa iau legatura cu
dumneavoastră..sunt client si imi doresc sa
putem colabora in continuare..contractul de
abonament va expira curând.. ..cum pot lua
legatura cu un consultant.
Vreau sa vorbesc cu un operator
A-si dori si eu sa discut cu un operator sau
consultant va rog daca se poate sa ma sune
sunt client al dumneavoastră
Un operator de la dvs. mi-a facut o noua oferta de contract pe numarul 0728942902. Am transmis emailul
danciu_aurel1&yahoo.com. De atunci i-mi tot transmit sa dau accept la contract. Eu am incercat sa ii contactez dar
nu am reusit. RUGAMINTEA este sa i-mi trimita raspunsul pentru a da acceptare contract pe emailul de mai sus,
pentru ca la telefon nu am email. As dorii ca la noul contract sa primesc si un telefon.
Baga’me’as pula in box’ul vostru de mincinosi si
tepari muisti !! Nu dati nimic bun inafara de
dublurile pulii mele ! Sa va iau rețeaua si jocurile in
pula de boschetari ce sunteți!!
Cum pot lua legătura consultant
dupa ce mesajul robotului (de la *222) ajunge la introducerea optiunilor tastati codurile de acces 2 5 0 1
Bună ziua.
Nu sunt client vodafone, cum
pot vorbi direct cu un operator
vdf? Am urmat sfatul dvs cu
codul 2501 și mi-a închis
apelul!!!!
Dupa selectare optiunilor de marketing (2), asteptsati robotul sa ajunga la introducerea optiunilor „pana va rosti: creditul tau reincarcare……”. Acum, tastati 2, asteptati, tastati 5, asteptati, tastati 0, asteptati, tastati 1. De fiecare data asteptati pana robotul incepe sa vorbeasca apoi tastati pe rand succesiunea 2 5 0 1. Succes!
Buna ziua am incarcat o cartela vodafone ma tinut 5 zile si mia luat netu
Din câte văd (adică aud, pe roboțica Andreiuța), nu mai este
disponibil acest „trick” cu 2501, ieftin și el, dealtfel. La
folosirea codului, marinimia celor de la Vodafone a decis ca
este cel mai intelept sa iti inchida in nas, dupa ce la inceput
Andreiuța ge asigura pe un ton mieros-robotic „sunt aici
pentru a te ajuta”.
Îmi displace maxim Vodafone, după ce se grăbesc să fie
„prima companie de telefonie mobila cu 5G” în România din
moment ce eu la țară am 4g pe alte rețele dar pe Vodafone
nu am decat 3g(!?), după ce au implementat acea optiune a
robotului de a trece automat pe consultant uman cand
pronunti cuvantul „reziliere” in discutia cu Andreiuța (vai, ce
mercantilism penibil !!!), după ce au pus acel anunt zilnic (!)
la deschiderea meniului *100# cu privire la publicitate si
optiuni de marketing cu care incearca sa bage pe gat
oamenilor cu forta tot felul de tampenii inutile, anunt prin
care trebuie sa treci neaparat cand ai o nevoie urgenta de
rezolvat, si multe altele.
Doamne multumesc ca nu am avut fatidica inspiratie de a
face abonament la ei. Voi renunta urgent si la cartela de la
ei, si voi sfatui (cu aceste detalii edificatoare) pe toti
apropiatii si cei care – mi cer sfatul, sa faca la fel.
Bună ziua.Am un
abonament la d-voastră pe
care doresc de mai mult
timp sa-l închid și nu
reușesc,deși am făcut și
cerere. Eu în acest
moment sunt stabilită în
Anglia. Cum se poate
rezolva ca să ajung la o
finalitate cu rezilierea
acestui abonament?
Sunteți de tot rasul aș zice multe dar de jumate de ceas sun si vb cu robotul ce aș vace dacă
aș pute voua firma vodafon care este de CACAT
Vreu sa inchid abonamentele la numerele
0726043746 0721371843
Doresc sa reziliez contractul la nr
0735181713 cum procedez? Nu
reusesc nici cum
porteaza numarul la alt operator catre o cartela prepay
Am un abonament la voi mi sa închis cum
pot face să mi se de-a drumul
Cred ca ai putea incepe prin a invata limba romana: mi s-a inchis si sa mi se dea drumul.
Bafta!
Buna ziua . Am avut contract cu Firma UPC , pe data de 04. 05 . 2020, am incheiat un nou Contract cu Firma RDS-RCS , la ; TV, Energie Electrica , Net , Telefonie mobila , avand unele facilitati din partea firmei DIGI .Rog sa binevoiti ca incepand cu data de 04 . 05. 2030 , sa nu-mi mai emiteti vre-o Factura din partea Firmei Vodafon pe adresa mea din Orasul OTOPENI ; Fam . Matache Vasile , str. Floare de cais nr 11. Bl. B / 3-1 . Sc. 2 .Et 2 . Ap . 16. Jud . Ilfov , Va multumesc pentru intelegere !
Doresc sprijin tehnic pe acest telefon
:0727191072
Am incercat multiple modalitati de
comunicare cu vodafon ,am si scris email si
totul in zadar.
In caz contrar trebuie sa rezileez contractul.
Ma chinui sa intru in legatura cu un operator de la
vodafon dar nu reusesc.
Buna ziua!Doresc sa primesc pe email o factura detaliata aferentta lunii aprilie 2020!Abonamentul este pe firma si
sunt mai multe numere de telefon,la fiecare numar doresc detalii!
vreau sa reziliez contractul pentru nr.0732/367.490.Cum procedez?
Buna ziua! Doresc sa schimb
contractul tv fix la alta adresa!
0742586729
Am dezactivat din greșeală o extraoptiune de roaming și acum nu o mai pot reactiva
Nu pot sa cred ca eu vin cu primul comentariu „la obiect”. MULTUMESC! Foarte util articolul. M-am chinuit foarte mult sa prind un om viu la serviciul clienti si abia cu ajutorul vostru am reusit.
Si noi multumim! Pentru comentariul „la obiect”.
Buna,am o problema,era o oferta
de vodafone si vreau sa refuz
fiind ar fi foarte scump,si nu
vreau sa prelungesc
abonamentul,era vorba de un
telefon,care nu merita sa
prelungesc
Solicit abonamentelelor
mele de telefon pe trei numere
de telefon solicit codul de reziliere a
3 abonamente 0748036735 va
mulțumesc
Am incarcat o cartela vodafone dar creditul nu mi s a incarcat
Vreau sa reziliez contractul
pentru acest numar
Am nevoie de o adresa de e-mail sa iau legătura probleme cu simul sunt în Germania și nu pot vb pe sim
de ce nu pot plăti factura nu înțeleg motivul
bună ziua , am vrut să plătesc ultima factură de 45,49 ron dar nu am putut , vă rog să spuneți
care este motivul
doresc informatii despre contract
cand expira
daca exista posibilitatea diminuarii
costurilor sant in situatia de a nu-l mai
putea respecta
Ași dori sa mă sunați pt o problema
O oferta ptr un telefon sa trec înapoi la
abonament?
Buna ziua a-si dori si eu cu un
operator ..am niste intrebari va rog
daca se poate sa ma sunați k nu
reusesc sa vb cu nimeni..
salut puttem vb
Nu știu care e Nr meu de telefon. Era.
Teoretic 0727 585 897. Am umblat că
blegul și nu știu care e Nr real de telefon
Acum e nu știu care ,și nu pot fi sunat pe cel
vechi. Pe internet. Pe site.ul dv. L-am.
Zăpăcit. Numărul este al meu de buni ani.
8.9 ani. M.am jucat. Am schimbat Nr.pe care
l.am uitat. Că.n CARAGIALE. Și. Papa
apeluri.
NU VREAU SA MI SE SCHIMBE ABONAMENTUL ACTUAL. 0722433907
Foarte buna combinatia de taste, te
redirectioneaza catre operator!
Multumesc
Buna seara mi
sa stricat
telecomanda de
la decodor de
unde as putea
lua una sa se
potriveasca cu
decodorul
Bună ziua. Aș dori să iau legătura cu Pechet Lavinia. in legatura cu abonamentul vodafon.
Multumesc
Sun la numerile cu care am fost contactată. dar nu raspunde nimeni
Vreau sa ia legătura cu un operator , sunt un client al dumneavoastra
exact aceiasi problema o are si mama au sunat-o azi a raspuns dar nu vorbea nimeni se auzea doar cnv batand la tastatura
Am oferta UFE_80130651 cu nr. 0775284470 portat din rețeaua Digi și my Vodafone nu-mi recunoaște numărul.
Ce pot face???
Am portat nr. 0775284470 de la digi la vodafone și my vodafone nu-mi recunoaste numarul.
Ce pot sa fac???.
Vreau sa scap de un contract cu Vodafone și deși am solicitat în scris nu pot nu ma contactează nimeni. Vreau sa iau legătura cu un operator și sa scap de Vodafone.
Bună mi am luat cartela cu cod din Austria și nu pot face reincarcarea
Buna cum sa fac sa pot face un
abonament
Bună ziua ! Mi sa inchis telf.desi eu am
plătit azi am trimis si dovada plății si
inca nu mi sa deschis păcat voiam să
fiu client in continuare dar nu cred ca
voi mai fi
Buna ziua am cumpărat o cartela Vodafone cu număr de 5 euro nu pot suna n-am internet nu știu ce să fac
Bună ziua, cum ma pot porta din nou la Vodafone?
De ce nu a em program.e la
televizor
Buna as dori și eu să achizitionez un iPhone
12 promax am abonamentul de 6 luni de zile
și sunt bun plătitor ce avans ar trebui sa dau
?????
Am mari probleme cu factuta!!!
Plătesc sume mari, diferite. Vreau sa achit telefonul odată.
În factura îmi apar 2 nr. telef pe care nu le cunosc.
VA ROG, DIN SUFLET VREAU SA LAMURESC ODATA PLATA FACURII ABONAMENTULUI.
Exact asta am patit si eu. Acum ma lupt cu ei. Mi-au dat cartele cu nr suplimentare si fara sa ma intrebe, mi-au facut abonament pe ele. Daca vreti sa tinem legatura sunati-ma 0721172735 Doru
Nu reușesc să mi încarc
tel.cu credit, îmi spune
mereu că a apărut o eroare
Bună dimineața cum aș putea vorbi cu un operator mi-a fost oprit abonamentul pe motiv de ne plată, suma totală a facturi fiind 83,00 eu am plătit dar mi-ați oprit abonamentul pentru nr. 0734798534 va rog să îmi dați drumul la abonament altfel nu mai plătesc nimic nu mă bucur de serviciile dumneavoastră nici dumneavoastră de banii mei.
Emanuelacovaci84@gmal.com
Bună ziua cum pot vb cu un consultant de la Vodafone