VidaXL o nouă mare țeapă online … … … … … …

Se citește în: 2 min

De ceva timp a apărut o nouă platforma de e-commerce și în România, www.VidaXL.ro.

O MARE ȚEAPĂ:

  • expediază produse de cea mai proastă calitate care par ieftine inițial, dar asta până când

le vedeți în realitate, când devin scumpe și neutilizabile.

  • nu emit facturi, garanții și nici un document.
  • nu expediază către persoane juridice chiar dacă comanda a fost făcută de o persoană juridică. Curierul va preda marfa și o va încasa pentru o persoană fizică (veți primi chitanță de la curier DOAR ca PERSOANĂ FIZICĂ).
  • după despachetarea mărfii veți constata calitatea execrabilă a produsului care e departe de prezentarea de pe website.
  • urmează, evident, returul mărfii…
  • după returnarea și confirmarea returului (care durează, durează, …), nu veți încasa contravaloarea mărfii returnate.
  • urmează zeci de e-mail-uri în care bat câmpii, vă cer până și documente de la bancă cum că nu ați încasat banii de la ei (care EI??? din punct de vedere bancar, nu există EI).
  • doar e-mail există cu aceștia, NU telefon, NU adresă, NU date fiscale de identificare în România, ci doar în Olanda).
  • veți primi alte zeci de e-mail-uri în care au deosebita nesimțire de a vă cere aprecieri asupra serviciilor lor… E-mail-uri care au rolul de a obosi, de a plictisi și în final de a vă face să renunțați…
  • nu o să primiți niciodată OP/dovada plății făcute de ei (că doar nu există această plată).

POLITICA ESTE SIMPLĂ, DE ÎNCASARE A UNEI SUME DE BANI PENTRU O MARFĂ CARE NU VALOAREAZĂ NIMIC, IAR DACA ESTE RETURNATĂ (CUM ESTE CEL MAI PROBABIL), VEȚI RĂMÂNE ATÂT FĂRĂ MARFĂ, CÂT ȘI FARĂ BANI !!! IAR EI O VOR REPLASA ALTORA…

Când faceți cererea de retur se oferă 2 variante de „recompensare a nemulțumirii”, țeapă și acestea, una prin care vi se oferă suma de 50 Lei în cont personal sau suma de 70 Lei sub formă de voucher (pe site-ul lor pentru alte minunate achiziții). Odată acceptată această compensare, evident veți renunța oficial la posibilitatea de a returna mizeria de marfă primită (să nu vă așteptați să primiți ceva în contul personal, daca ați optat pentru această variantă…, iar cealaltă opțiune…, presupune o nouă achiziție, tot de la ei…).

Firma este înregistrată în Olanda, fără filială în România.

Nu are telefon și nici adresă în România, nici măcar chat-ul de pe site nu are o persoană în spate.

E-mail-urile trimise, sunt traduse în limba română cu „aplicații translate”, fapt recunoscut din greșelile de exprimare și sunt expediate de un server din Anglia.

Domeniul web, vidaxl.ro este înregistrat pe persoană fizică (ca să nu poată fi identificată liber) și găzduit la Cloudflare.

Și să închei cu mai mult umor…, recenziile pe site-ul din România (www.vidaxl.ro) sunt lăsate de: Nicole, Thomas, Hans, Jolene, Noura, Richard, Peter, Dominique, Helena, Alois, Franziska, Leif, Mark, Jennifer, Thorsten, Elizabeth, Noureddine, etc. , „bănuiesc, emigranți…”.

 

Atenție vând și prin www.Emag.ro, www.Cel.ro și alte platforme online… Au chiar și reclamă pe TV-urile naționale.

Datele cu care se prezintă firma fictiv în România sunt:
Denumirea companiei: VIDA XL EUROPE B.V.
Adresa sediului social: Mary Kingsleystraat 1, Venlo, Limburg, 5829 SK, Nederland
Cod unic de înregistrare: 820055220B01
Nr. Reg. Comerțului: –
IBAN: RO76RZBR0000060020172697
Banca: RAIFFEISEN BANK INTERNATIONAL S.A.

Curierul însă, virează banii încasați către:
Denumirea companiei: HABA TRADING B.V.
Adresa sediului social: Mary Kingsleystraat 1, Venlo, Limburg, 5928 SK, Netherland

DUPĂ UN ASTFEL DE SHOPING, VĂ RĂMÂNE DOAR SĂ VĂ ADRESAȚI POLIȚIEI… !!!
ATENȚIE LA CUMPĂRĂTURI !!!

36 mesaje despre “VidaXL o nouă mare țeapă online … … … … … …

  1. Am comandat de la ei un dulap de baie. Daca il faceam eu care nu sunt de specialitate cred ca era mai ok. Daca s-ar putea as pune poze. Foarte slaba calitate. In reclama si pe factura scrie „lemn prelucrat” si e un PAL de 16 mm. Blamale de cea mai slaba calitate. Nu recomand.

  2. Sunt client VidaXl de 4 ani. Anul trecut am luat două jardiniere din otel, dar lipseau din fiecare pachet niște tije. Am contactat asistență clienți. Nu e adevărat că nu există. După diverse schimburi de mesaje, au decis că îmi trimit o a treia jardiniera cadou, pentru a se scuza pentru lipsa pieselor din cutii. Nu ei pun piesele in cutie, cu fabrica.
    Menționez că 1. Acele tije nu erau de vitală importanta și 2. O jardiniera de acel tip costa anul trecut peste 300 de lei.
    Eu cred că exagerați.
    Returul se face in cel mai indolor mod și banii se au înapoi imediat.
    Clar, exagerați. Și nu, nu sunt „adepta” lor si nici ei nu sunt vreo sectă.

  3. Am comandat un pat de 450 lei.
    Urat, din material prost, subtire, picioarele nu stau pe podea, elementele nu se imbina bine intre ele, suruburile nu erau pentru lemn.
    Mi-au cerut o recenzie, le-am dat una negativa si mi-au propus rambursarea a 100 lei si sa pastrez produsul, ceea ce voi face.
    Momentan nu s-a rupt. Clar nu este mobila de calitate.

  4. Nu recomand. Comunicare suport clienți nu există. Nu se poate asambla, deoarece piesele nu se potrivesc, nu se poate comunica cu staful decât pe email, depozitul este in Olanda, aștept trimiterea pieselor de 4 săptămâni.

  5. Am comandat o bibliotecă, descrisă pe site ca fiind lemn masiv și deci, mai scumpă decât rafturile de la firmele consacrate de mobila, care aveau oferte din PAL. Din păcate nu am verificat detaliile despre aceasta firma, mai ales că apărea peste tot la căutarea pe Google.
    Piesele acoperite cu un praf fin alb, posibil mucegai, inițial am zis că e rumeguș.
    Majoritatea lovite, zgâriate, inclusiv lateralele, defect de culoare. In niciun caz nu e lemn masiv – in concluzie, o păcăleală.

  6. Ghici de ce am ajuns aici?

    Am comandat un scaun de birou, 500 lei, spatarul e un material care imita pielea, nici o problema dar problema a aparut cand l-am montat, pielea spatarului se sprijina pe un cadru oval. De cum am imbracat cadrul spatarului, au inceput sa trosneasca tesaturile. Cu siguranta daca m-as fi sprijinit pe sparar, dupa 2 saptamani, scaunul era de aruncat… acum, sa vedem la retur daca iese ceva, de doua zile nici un raspuns. Aia care mananca bors cu acest site sunt de la ei.

  7. Buna ziua. Am comandat un pat 2×2 METRI. A venit azi o cutie de 50x50x20 CM. Nu am curaj sa o deschid. Spuneti-mi cand vine restul? Nu pot lua legatura cu voi!!! Sunati-ma la 0756960590.

  8. Și eu am avut mai multe comenzi la ei. Toate s-au derulat în condiții foarte normale. Inițial facturează cu TVA, dar după primirea comenzii, dacă firma este plătitoare de TVA, fac storno și rambursează contravaloarea TVA-ului fără nici o problemă. Produsele sunt de calitate, exact ca în descrierile de pe site. Chiar sunt foarte mulțumită de colaborarea cu ei. Sunt prompți și de încredere.

  9. Aceasta postare este un mare neadevar. Colaborez cu ei de multi ani si culmea, chiar facand achizitii pe firma.

    Este adevarat ca emit initial factura pe persoana fizica, deoarece nu se poate verifica numarul de TVA al companiei in timp real, dar cu un email se rezolva problema. Ei fac rambursare TVA si refacturare cu factura corecta.

    De-a lungul timpului am fost nevoit sa fac si retururi si nu am avut probleme la rambursari. Din contra daca aveam nemultumiri mici la produse au revenit mereu cu vouchere de cumparaturi sau rambursari partiale, ceva ce nu am primit de la nici un retailer din Romania.

    Acestea fiind spuse o sa raman clientul lor pentru ca sunt seriosi si isi respecta clientii.

    Nu mai induceti lumea in eroare cu astfel de postari…

    1. Mă bucur că sunteți mulțumit de colaborare cu ei, se pare chiar adeptul lor, însă e bine să știe lumea că articolul de față are la bază fapte concrete și chiar un proces penal pe rol în acest sens.
      Așa că vă respect opinia dar nu faceți afirmații pe care nu le stăpâniți.

      1. Nu sunt adeptul lor, dar sunt multumit de experientele mele.
        Am avut situatii in care am avut perne de mobilier pt paleti si as fi vrut sa fac retur.
        Mi-au bagat banii si nu am returnat produsele. Mentionez ca erau produse in valoare de aprox. 600 lei.
        Au spus ca vor sa avem o buna colaborare.

        Nu par genul care sa dea tepe.

        Sper sa rezolvi. Poate este vorba de o neintelegere.

        1. Au trimis jardiniera din lemn mizerabil care s-a crapat cand am ansamblat-o. Piesele componente nici nu se potriveau, erau prea scurt taiate.
          Cu greutate am ansamblat scheletul jardinierei dar este ff fragil, nu poti sa-l folosesti, se darama si la suflarea vantului.
          Am deschis coletul tarziu, din pricina vremii, caci era frig si ploua.
          L-as fi trimis inapoi, sa recuperez cei aproape 700 lei.
          Am zis ca „va merge” … da, merge ca lemn de foc!

  10. De-a lungul a mai multor luni eu am comandat de pe VidaXL un set de cutii de depozitare si 3 ansambluri de joaca pentru pisici.
    Produsele arata exact ca in poze, cu dimensiunile specificate pe site, calitate ok, conform asteptarilor. Nu am avut nicio experienta neplacuta cu acest site.

  11. Am comandat de la ei mai multe produse.
    Doua dintre ele le-am pastrat, doua nu. Intr-adevar am comunicat doar prin email si chat online, dar mi-am recuperat banii si returul marfii a fost gratuit.

  12. Interesant cum firme respectabile ca emag fac afaceri cu infractori de teapa ăstora. Tocmai am făcut o comandă și o mică verificare de am dat peste asemenea informații. Totuși, poliția română nu face nimic?

    1. Noi am sesizat problema la: Poliție, Antena 1, ProTV, Emag, Cel, etc. Am fost informați de către Poliția Română că s-a inițiat un proces penal…

      1. Buna. Mai aveti un update in legatura cu procesul/recuperarea sumelor?
        Doresc sa fac o comanda de mobila de la ei si nu stiu ce sa fac…
        Multumesc.

  13. Buna ziua, sincer, nu stiu cat conteaza parerea mea despre VidaXL dar tin sa mentionez ca nu cumva si altii sa treaca prin experienta mea:
    Pe scurt, am comandat un coltar pt. gradina de la VidaXL.ro
    Pret coltar: 3300 lei
    Produsul a sosit dupa o saptamana (ceea ce nu e rau) dar ambalajul complet distrus.
    Piese din colet murdare, rupte!
    Piese lipsa. Mi-au trimis piesele, lipsa dar si acelea au venit gresite si nu toate!
    Sper sa rezolv macar si sa returnez produsul si sa imi iau banii inapoi!!! dar la cum functioneaza lucrurile… nu sunt asa convins.

  14. Am achiziționat un pat de la vidaxl. Nu recomand pentru ca:
    – instrucțiuni sumare privind modul de asamblare.
    – elemente neetichetate, șuruburi si piulițe amestecate in punga.
    – proasta construcție, lateralele prinse din doua elemente.
    In fine o să-l dezasamblez sa ii fac retur pierd o zi.

  15. Experienta foarte proasta. Pentru ca:
    – produsul avea cu totul alta culoare decat pe site,
    – calitatea era foooarte proasta fata de cum aratau in poze. Inclusiv materialul, cel mai ieftin, subțire, urat. Pana si scaunele de pescuit au material mai bun.
    – relatii clienți prin chat – practic inexistent, o mulțime de nervi. Te lasa balta, o iei de la capat. 2 coduri pt. acelasi produs, ce conteaza daca e verde deschis sau inchis, pt ei e tot una. Foaaarte greu am obținut returul.
    – acum au trecut cele 10 zile pt. rambursarea banilor si nu am primit nici macar semn ca fotoliile ai ajuns la ei. Au ajuns, am verificat pe siteul curierului.
    Penibil tot siteul, nu am mai avut de a dace cu asa ceva. De obicei in online merge totul bine.

  16. Livrarea a fost ok. Culoarea produsului foarte frumoasa, in schimb calitatea lasa de dorit (patul a venit ambalat, unele bucati erau lipite s-a dus vopeaua de pe ele, finisajul, vopseaua si imbinarile lasa de dorit). Nu recomand sa comandati online asemenea produse. Multumesc!

  17. Livrarea produselor comandata dureaza destul de mult.
    Mai mult decat atat, la ultima comanda mi-au trimis un alt produs.

    Am avut nevoie de vreo 10 mesaje e-mail si trei convorbiri telefonice sa pot sa returnez produsul primit gresit. M-au pus sa le trimit poze din toate pozitiile cutiei, etichetelor, produsului si sa se fac o descriere detaliata (!!!) a produsului primit.

    Dupa ce am facut tot ce mi-au spus, mi-au trimis o eticheta pe care sa o printez eu pentru a o pune pe pachet la retur. Aveam imprimanta defecta, dar mi-au spus „sa ma descurc cumva”.

    Dupa ce m-am descurcat, mi-au spus ca mi se face o programare pentru ridicarea coletului. Dupa trei zile nu primisem nici o programare.
    Am sunat din nou. Mi-au spus ca se rezolva. Am primit un e-mail in care mi se cerea sa le comunic data convenabila pentru ridicarea coletului. Le-am comunicat data. A doua zi am primit un e-mail in care mi s-a spus ca in data respectiva nu poate veni curierul. Le-am dat un inteval de 3 zile in care poate fi ridicat coletul.

    Dupa ridicarea coletului le-am comunicat ca am predat coletul. Mi s-a spus ca voi primi comanda facuta de mine dupa inca 9 zile de la primirea coletului returnat.

    SERVICIU DE RELATII CU CLIENTII EXECRABIL!!! Sper sa citeasca cineva de la VidaXL despre asta si sa faca ceva.

  18. Este locul perfect daca vrei sa astepti comanda ta mai mult de o luna, deoarece unul din mobilierele comandate s-a pierdut pe drum si ei nici n-au putut sa se autosesizeze in privința asta. Apoi cand au retrimis mobila pierduta ( care la fel a durat o eternitate) au pus piesa cea mai fragila in cutie deasupra polistirenului de protecție. Bineînțeles piesa a fost deteriorata…
    Si istoria continua…

  19. Am dat o comanda de set de canapele. Dupa nici 2 zile picior rupt… iar dupa scurt timp si fotoliul se crapa efectiv lemnul. Nu se poate sa luam legatura cu serviciul clienti pt. a da retur aceste piese… Lasa de dorit calitatea. Au fost trimise mailuri catre VidaXl si nici pana in acest moment nu am fost contactati.

  20. MARE ATENTIE!!!
    Am comandat un cos de gunoi, destul de scump, a sosit indoit, l-am returnat si nu am mai primit niciodata banii inapoi, asadar mare atentie!!!
    Am completat o groaza de hartii, forms, am vorbit cu chatbots, degeaba. Am hotarat ca nervii mei sunt mai importanti decat 100 eur.
    De fapt asta cred ca urmaresc, sa te descurajeze sa mai ceri banii inapoi…

  21. Sfat: daca doriti achizitie de la ei, selectati ramburs la curier, este cel mai ok!
    Produsul este ok (am achizitionat o bara tractiuni ajustabilade la ei – problema sa este ca una din rotitele de reglare ce are prevazut filet nu se poate insuruba din cauza filetului prost prelucrat, va trebui sa ii fac rost de un surub similar din pacate, la pretul de 399 lei ar fi trebuit sa fie ok! Livrare ok, transport gratuit insa datorita micului defect, nu cred ca voi mai cumpara de la ei!

  22. Service-ul post, vanzare sub orice critica, contact doar pe chat, scrii in romana iti raspunde in engleza, scrii in engleza iti raspunde in franceza. Daca cumva ai nevoie de ceva dupa achizitie, ia-ti gandul!

  23. Timpul de livrare a fost respectat, adica a ajuns in 5 zile, pret bunicel, din pacate am avut ghinionul ca produsul meu sa prezinte defecte – fiind o oglinda de baie, ea a venit foarte bine ambalata dar zgariata si la finisarii lasa de dorit.
    Inca un minus la produsul comandat – in descriere apare iluminare led, numai ca din pacate aceasta iluminare este doar de forma, a trebuit sa cumpar o lampa separata led pentru a avea lumina la oglinda!

  24. Serviciul cu clientii a fost singura parte pozitiva din relatia cu acest magazin, au raspund rapid si chiar au parut dornici sa ajute. Calitatea produsului totusi nu poate fi imbunatatita…
    Canapeau comandata a venit cu suruburi si piulite lipsa si fara intructiuni de asamblare. Montajul a fost imposibil pentru ca componentele nu se potriveau, gaurile date in lemn nu erau aliniate si nu puteau intra suruburile. Am chemat un mester care i-a dat gauri noi. Picioarele se tin in niste suruburi cam subrede si canapeaua in sine nu are pic de stabilitate se misca cand ma asez pe ea, nimic mai mult. Si bomboana de pe coliva e ca e tare ca piatra.
    Sunt complet dezamagita si nu recomand magazinul nimanui.

  25. Am comandat o copertina retractabila. Totul ok, mai putin:
    – in cutie am gasit partile ce urmau a fi ansamblate invelite cu o folie de plastic subtire. Probabil pentru protectie, doar ca efectul a fost opus. In locurile in care folia a atins partile de plastic, probabil de la caldura din timpul transportului, folia s-a topit si a devenit una cu piesa. Dezlipirea imposibila, tot ce era din plastic arata foarte rau inainte de montaj. Mai bine nu mai puneti nimic.
    – instructiuni dificile. Foarte util ar fi sa fie mai explicite, a facut asamblarea greoaie.
    – mecanismul se blocheaza cand copertina se inchide. Am observat ca e din cauza suruburilor din capat. Daca le slabesc, totul merge ok. Problema e ca se strang singure cand o folosesc. Plus ca efectul e si invers, e posibil sa iasa surubul daca le las slabite. Probabil cu instructiuni mai clare (in care nu explica 5 pasi dintr-o singura poza) nu as fi avut problema asta.
    – mecanismul de reglare a copertinei e din plastic. De la prima culisare pe bara vopsita, vopseaua s-a dus, chiar si cu suruburile de strangere scoase.
    Probabil produsul e acceptabil per total. Dar e frustrant sa ai un produs care s-a facut urat si trebuie umblat la mecanisme dupa prima zi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dimensiunea maximă a fișierelor încărcate: 20 Mo. Puteți încărca fișiere: image, audio, video, document. Link-urile YouTube, Facebook, Twitter, etc. vor fi automat inserate în mesaje. Drop files here