Se spune că sexul vinde, la fel și femeile în ipostaze provocatoare. Asta deși sunt studii care arată că pe femei le lasă reci reclamele în care apar alte femei în ipostaze sexy, iar bărbații tind să vadă doamnele și domnișoarele din aceste reclame mai degrabă ca pe niște obiecte. Chiar și așa, sunt șanse mari ca bărbații să cumpere produsele care sunt promovate de femei atractive, potrivit studiilor.
Studiile sunt însă subiective, răspunsul la chestionarele acestora fiind adesea ca starea vremii, în opoziția celor simțite, gândite, etc.
Companiile din sectorul tehnologic nu sunt străine de aceste practici și le folosesc de zeci de ani. Iată câteva exemple în care nume mari din tehnologie au folosit frumusețea pentru a-și promova produsele.
Samsung își promova notebook-ul SF:
Foto: www.adsoftheworld.com
Omax ne arată ce putem face cu obiectivul său wide-angle:
Foto: www.dailydesigninspiration.com
Olympus arată de ce contează un autofocus rapid pe o cameră:
Foto: www.creativecriminals.com
Tot la capitolul lentile, iată cum se vinde un binoclu:
Foto: www.bestbinocularsreviews.com
Digital Loggers pentru Smart 24V Passive PoE injector:
Jocul Game of War este promovat de celebra Kate Upton:
Emily Ratajkowski ne explică cum funcţionează caracteristica Dash Charge pe OnePlus 3 şi 3T:
Deşi nu pare, aceasta este o reclamă la jocul video mobile japonez „Monster Strike”:
Modelele Plus Size Olivia Jensen, Tabria Majors şi Dana Patterson promovează jocul video „Mobile Strike”:
Lista ar putea continua, de aceea, rămâne deschisă…
Sursa: www.go4it.ro